فروشگاه فایل

مجموعه شعر بختیاری

گل باوینه - شاعر فریده چراغی

دانلود - 2500 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:44 | نویسنده : admin |

کتاب الکترونیکی 1620 ضرب المثل فارسی

کاری از شاهین کریم زاده

دانلود - 2000 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:43 | نویسنده : admin |

دانلود تحقیق جامع و کامل با عنوان استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دسته: مدیریت ( مدیریت بازاریابی- استراتژی های بازاریابی)

فرمت: word

تعداد صفحات: 15 صفحه

این فایل در 15 صفحه با فرمت word در زمینه استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار بوده و شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

ویژگی مرحله افول

استراتژی های مرحله افول

متغیر های وضعیتی استراتژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ(نگهداری

متغیر های وضعیتی استراتزی بازمانده سود آور

متغیر های وضعیتی استراتزی بازار بسیار خاص وکوچک

مشخصات بازار

پیش بینی تقاضا

روش های کیفی

روش های کمی

مشخصات رقبا

موقعیت رقابتی

شدت رقابت

مشخصات شرکت

سهم بازار(MS)

دسته­بندی منابع سازمان

قابلیت وشایستگی­های محوری سازمان

وفاداری

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

منابع

دانلود - 4000 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:43 | نویسنده : admin |

دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی- سیستم های اطلاعاتی مدیریت)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

این فایل شامل 29 اسلاید در زمینه کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک بوده و بخشهای کلی زیر را دربرمی گیرد:

نگاه كلي به كسب و كار الكترونيك و تجارت الكترونيك

تجارت الكترونيك بنگاه به مصرف كننده

تجارت الكترونيك بنگاه به بنگاه

پرداخت هاي الكترونيكي

پيامد هاي قانوني و اخلاقي در كسب و كار الكترونيك

دانلود - 4000 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:42 | نویسنده : admin |



۱۱۰۰ واژه که باید بدانید را بدون فراموشی یاد می‌گیرید

فایل های صوتی ۱۱۰۰ واژه قابل پخش در اتومبیل و موبایل می‌باشد پس هر وقت که خواستید می‌توانید از آن استفاده کنید

تصویرسازی و کدگذاری‌هایی که هیچ‌گاه از ذهنتان پاک نمی‌شوند

یادگیری ۱۱۰۰ واژه ضروری فقط یک هشت روز از شما می‌گیرد

۱۸۴ داستان کوتاه در مجموعه وجود دارد که لغات کتاب ۱۱۰۰ واژه را در این داستان‌ها می‌بینید

دانلود - 30000 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:42 | نویسنده : admin |

پروژه

اخلاق و زندگی

مقدمه

اخلاق و زندگي

تعليمات اسلامي چون چشمه آبي است كه گرچه در نهايت مزرعه را سيراب مي‏كند ,ولی درمسير نيز اثرات نيك خويش را بر جاي مي‏گذارد.قرآن كريم:ما به مردان و زناني كه عمل صالح بهمراه ايمان داشته باشند زندگي پاك و پاداش احسنخواهيم داد.اخلاق، يكي از مسائل مهمي است كه در زندگي بشر نقش اساسي دارد. اين موضوع در اسلام جايگاه ويژه‏اي دارد و در حقيقت يكي از اركان تشكيل دهنده دين است. به تعبير ديگر، چگونه فكر كردن و چه اعتقادي داشتن (اعتقادات)، چسان عمل كردن (احكام) و با چه منش و خويي زيستن (اخلاق)، سه ركن اساسي است كه محدوده تعليمات ديني را تعيين مي‏كند و در يك كلمه چنان كه از برخي تعبيرات قرآني و روايي به دست مي‏آيد، هدف و مقصد انبياي عظام، تكميل مكارم اخلاقي و تهذيب نفوس بوده است. بدون شك، آسايش دنيا و آخرت، در سايه اخلاق نيك، تحقق مي‏يابد.انسان اگر بخواهد در زندگي دنيا آسوده بوده و دور از نگرانيها و اضطرابهاي ويرانگر به سر ببرد، راهي جز مبارزه با صفتهاي زشت و پاكسازي دل از خوهاي پليد ندارد. كيست كه نداند صفاتي از قبيل: خوشرويي، تواضع، قناعت، محبت، اخلاص، بلندهمتي، طهارت و سلامت نفس و... انسان را از دغدغه‏هاي بي‏حاصل و از پريشانيهاي بدفرجام، نجات مي‏دهد و بر عكس، حالات و اوصافي مانند: غضب، خودخواهي، حرص، حسد، بخل، بدبيني، بدخواهي و آلودگيهاي روحي، او را در غل و زنجير گرفتار مي‏كند و هـمـيـن دنـيـاي او را كـه مـي‏تـوانـد در سايـه اخـلاق و رفتار شايسته، به خوشي و آسايش بگذرد، به‏جهنمّي‏سوزان‏وعذابي‏پررنج‏وبي‏پايان‏تبديل‏مي‏كنند.

بسياري‏خيال‏مي‏كنندكه‏نتيجه‏دستورات‏اسلام را،تنهادرآخرت بايد جستجوكردواين‏مكتب‏آمده‏است‏تافقط‏سعادت‏اخروي‏انسان‏راتأمين‏كند.
و به آسايش و رفاه انسان در دنيا كاري ندارد. شايد همين فكر باعث شده كه برخي از جوانان معتقد به اسلام كه در عمل دنبال هوسراني و خوشگذرانيهاي زودگذر هستند، وقتي به توبه و كنارگذاشتن اشتباهات خود دعوت مي‏شوند، در پاسخ بگويند: ما جوانيم و بايد از دوران جواني و عيش و نوشهاي آن بهره ببريم، بعد از گذشت اين دوران خوش و پرطراوت، در پيري از گذشته خود توبه خواهيم كرد و بدين وسيله خود را براي پذيرش مرگ و رسيدن به سعادت آخرت و لذتهاي آن آماده خواهيم ساخت. ما هنوز وقت بسياري داريم، چرا بايد جواني خود را فدا كرده، از حالات و روزهاي خوش‏آن صرف‏نظر كنيم و نقد را به نسيه بفروشيم. چنين كارهايي ناشي از محروميت و عقب‏ماندگي ذهني است.
اين سخن، از برداشت نادرست آنها در باره برنامه‏هاي تربيتي اسلام، سرچشمه مي‏گيرد. آنان خيال مي‏كنند كه اسلام تنها براي آباداني آخرت آمده و با انسان و زندگي او در دنيا كاري ندارد و اگر او را به انجام اعمالي موظف كرده، تنها به خاطر اين است كه نتيجه آن را در آخرت ببيند و وارد بهشت شود.
در منطق اينان قوانين اسلام همچون گلوله‏اي است كه از لوله تفنگي خارج مي‏شود و تنها آن نقطه آخر را هدف قرار داده و مسيري كه مي‏پيمايد، بكلي از دايره مقصود تيرانداز خارج است، در صورتي كه اگر بر اساس آيات قرآن و روايات ائمه معصومين عليهم‏السلام هدف از تعليمات اسلامي را ارزيابي كنيم، بايد آن را به چشمه آبي تشبيه كنيم كه از نقطه‏اي به جوشش در آمده تا در پايان مسير، مزرعه‏اي را سيراب كند، ليكن بر سر راه خود به تقوا و عمل صالح، در همين دنيا نيز انسان را به رستگاري و سعادت مي‏رساند.

پایان نامه خدایان باستان و ارتباط آنها با ادیان نوظهور

عنوان پایان نامه : خدایان باستان و ارتباط آنها با ادیان نوظهور

قالب بندی : PDF

تعداد صفحه : 293 صفحه

شرح مختصر : شهر های گسترده زیر شنهای لغزان مصر ، نه فقط بقایای انسانها بلکه اجساد خشک شده ومومیایی شده میلیونها حیوان را در خود جای داده است . این اجساد با دقت کامل در کتان پیچیده شده اند و بسیاری از حیوانات کوچکتر در کوزه های سفالین محفوظ قرار داده شده اند ، مصریان معتقد بودند خصوصیات خدایان در حیواناتی از قبیل گاو نر ، گربه ، پرندگان ، میمونها ، جوندگان و حتی حشرات و تخم مرغ ، تجلی یافته است ، و بدلیل مقدس بودنشان ، این حیوانات را با ائین احترام آمیزی دفن می کردند. اما حیوانات مزبور خود خدایان قلمداد نمی شدند بلکه فقط نمود زمینی ان خدایان بودند . در برخی از موارد نژاد یک حیوان مقدس تلقی می شد . بطور مثال همه گربه ها تجلی الهه با روی ” باست ” ، همه لک لک ها و میمونها تجلی خدای هوش ” توُت” و همه شاهینها تجلی خدای آسمان ” حوروس ” بودند . بنظر می رسید بسیاری از این حیوانات در مراکز مختلف پرورشی نگهداری شده و طبق آئینی ذبح شده و خشک می گردیدند و برای هدیه به خدایان به فروش می رسیدند

فهرست :

مقدمه

سابقه پژوهش

روش اجرای تحقیق

خدایان و الهه ها در تمدن های مختلف جهان

تجسم خدایان

خدایان فضایی

پیام آوران خدایان

آئین های نو ظهور جهان

مقدمه

ماهیت آئین های نو ظهور

تعدادی از عرفان های نوپدید

خدایان باستان و آئین های نو ظهور

ماحصل پژوهش

منابع

دانلود - 15000 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:39 | نویسنده : admin |

دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد

دسته: مدیریت منابع انسانی

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

این فابل در زمینه ارزیابی عملکرد بوده و شامل بخشهای زیر است:

مقدمه ای بر ارزیابی عملکرد

چرا باید عملکردها را ارزیابی نمود؟

چه کسی باید ارزیابی را انجام دهد؟

روش های اصلی ارزیابی

مصاحبه در مورد نتیجه ارزیابی

گامی در ارزیابی عملکرد اثربخش

حل مساله های متداول ارزیابی

مسایل حقوقی در ارزیابی عملکرد

مدیریت کیفیت جامع بر اساس ارزیابی عملکرد مدیران

قابل دفاع بودن سیستم ارزیابی

دانلود - 3000 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:39 | نویسنده : admin |

دانلود پاورپوینت آزمون و انتخاب کارکنان

دسته: مدیریت (مدیریت منابع انسانی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 22 اسلاید

این فایل در زمینه آزمون و انتخاب کارکنان بوده و شامل موارد زیر است:

اصول آزمون و انتخاب کارکنان، اهمیت دقت در گزینش، معتبر بودن آزمون ، قابل اعتماد بودن آزمون، شیوه تعیین قابل اعتماد بودن یک آزمون، رعایت اصول اخلاقی و مقررات در آزمون ، شیوه تعیین معتبر بودن یک آزمون ، استفاده از آزمون ها در عمل چگونه می توان در عمل افراد را آزمود؟، گزینش، مرکز ارزیابی مدیریت ، مصاحبه با کارکنان آینده ، انواع مصاحبه، مصاحبه ها تا چه اندازه مفید هستند؟ ، شیوه اجتناب از اشتباهات متداول به هنگام مصاحبه ، رهنمود هایی برای انجام دادن یک مصاحبه ، استفاده از سایر روش ها برای انتخاب کارکنان، بررسی سابقه و تماس با معرف ها ، آزمون صداقت گفتار ، کشف نادرستی

دانلود - 4000 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:38 | نویسنده : admin |

دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید:40

مقدمه:

بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند.با کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند ،آنها می توانند به سوی بخشهایی از یک بازار کوچکتر عقب نشینی کنند بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهندومحصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند .

این فایل با فرمت پاورپوینت و در 40 اسلاید شامل بخشهای زیر می باشد:

ویزگیهای مرحله افول

خصوصيات سيستم مديريتي در مراحل چرخه عمر محصول

اهداف بازاریابی در مرحله افول

استراتژی های مرحله افول بازار

متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ

متغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآور

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور

متغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

ماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افول

عوامل مزیت رقابتی

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

تعيين جايگاه واحدهاي تجاري استراتژيك در ماتريس ليتل

استراتژی توسعه طبیعی

توسعه گزینشی

مرحله عمر كالا و موقعيت رقابتي

پیش بینی افول بازار

انواع روش های پیش بینی فروش

عوامل تعیین کننده جذابیت بازار

وفاداری

مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت

شاخص هاي سنجش وفاداري مشتريان

منابع و توانایی های سازمانی

دانلود - 5000 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:37 | نویسنده : admin |

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 15 اسلاید

مقدمه:

در یک بازار بالغ، که تعداد مشریان جدیدی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنند محدود است، شرکت بایدتلاش کند تا سهم بازار خود را از خریدهای مجدد و تکراری مشتریان فعلی حفظ کند و توسعه دهد.

هدف های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار عبارت اند از:

حفظ سهم بازار کنونی؛

افزایش رشد حجم فروش.

در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر می باشد:

مقدمه

استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

استراتژی افزایش نفوذ

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی افزیش میزان استفاده

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی توسعه بازار

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار

دانلود - 3000 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:37 | نویسنده : admin |

دانلود استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

مقدمه

تمام شرکت هایی که بعداً وارد یک بازار در حال رشد می شوند، خوش باورانه به دنبال غلبه بر شرکت پیشگام و کسب سهم بازار بیشتر نیستند. برخی از رقبا، به ویژه آنهایی که منابع و شایستگی های محدودی دارند، ممکن است تنها به دنبال ایجاد کسب و کاری کوچک اما سودآور در یک بخش خاص از بازاری بزرگتر باشند، بخشهای خاصی که مورد بی توجهی شرکت های رقیب بزرگتر یا زودتر وارد بازارشده قرار گرفته اند. این نوع استراتژی بازار خاص، یکی از معدود انتخاب ها و گزینه های فراروی شرکتهای کوچکی است که دیر وارد یک بازار می شوند.

اگر شرکتی بتواند با موفقیت، کسب و کاری سودآور در بخش کوچکی از بازار دست و پا کند و در عین حال از رقابت با رقبای بزرگتر پرهیز کند، می تواند به خوبی دوره تغییرات شدید و شکست شرکت های ضعیف و کوچک را بگذراند .

در این فایل به صورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکتهای پیرو پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت های پیرو، استراتژی حمله مستقیم، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله مستقیم

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله مستقیم

استراتژی جهش بلند

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی جهش بلند

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی جهش بلند

استراتژی حمله از اطراف

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله از اطراف

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله از اطراف

استراتژی محاصره

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی محاصره

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی محاصره

استراتژی حمله چریکی

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی حمله چریکی

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حمله چریکی

دانلود - 4000 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:36 | نویسنده : admin |

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 20 اسلاید

در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت پیشگام پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

استراتژی های مرحله رشد بازار خاص شرکت پیشگام

استراتژی دژ یا دفاع از موقعیت

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی دژ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی دژ

استراتژی مهاجم یا هجوم کاذب

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی هجوم کاذب

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی هجوم کاذب

استراتژی مقابله

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی مقابله

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی مقابله

استراتژی توسعه بازار

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار

استراتژی انقباضی (عقب نشینی استراتژیک)

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی انقباضی

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی انقباضی

دانلود - 4000 تومان

موضوعات مرتبط: علوم انسانی


تاريخ : يکشنبه 17 آبان 1394 | 12:35 | نویسنده : admin |
تبليغاتclose
فروشگاه فایل